RSS

الأحد، 1 فبراير 2009

خالص التعازى

بسم الله الرحمن الرحيم
كل نفس ذائقة الموت
صدق الله العظيم
خالص التعازى القلبية للاخت الحبيبة نوران الشاملى ( بت خيخة واى كلام ) فى وفاة المغفور له باذن الله والدها الكريم
اللهم اسكنه فسيح جناتك
والهم اهله الصبر والسلوان
والبقاء لله

7 التعليقات:

همس الاحباب يقول...

البقاء لله
وان لله وانا اليه راجعون
اللهم ارحمه وادخله فسيح جناتك

حسن حنفى يقول...

انا لله وانا اليه راجعون

رحمه الله عليه

وادخله فسيح جنانه وصبر اهله وغفر له

Yahia يقول...

البقاء لله

Kiara يقول...

انا لله وانا اليه راجعوووووووون

اللهم ارحمه وادخله فسيح جناته

والهم اهله الصبر والسلوان

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

البقاء لله
وان لله وان اليه راجعون

Unknown يقول...

البقاء والدوام لله الواحد القهار
جزاكى الله خيرا

فاتيما يقول...

قلبك فيه الخير علطول يا حنونة
عاملة إيه دلوقتى
و إزى رجلك ؟؟
يا رب تكونى دايما بالف خير
خالص حبى يا حبيبتى